Egy könyvelő iroda szeged életében a legérzékenyebb terület, ahol (szinte) a legbizalmasabb információk és legtitkosabb adatok találhatók, az a bérszámfejtés. Munkavállalói létszám, javadalmazási és jutalmazási politika, munkajoggal kapcsolatos kérdések, kiküldetések, extra juttatás csomagok, szabadság nyilvántartásokkal is fogalakozik a könyvelés szeged. De itt tárolják a munkavállalók személyi adatait, TB nyilvántartásait, munkaszerződéseit is. Ezért sok cég igyekszik saját berkeken belül tartani a bérszámfejtés tevékenységét.
Pedig a bérszámfejtés során alapvető, hogy a szolgáltatás során megismert információk, adatok a cég titoktartási szabályzatának betartásával bizalmas információk maradnak.
A bérszámfejtés kiszervezésével az erkölcsi, anyagi felelősség és a számfejtés összes kötelezettsége, adatszolgáltatása is átkerül a megbízott céghez, ahol a szakmai felelősségbiztosítás garantálja a korrekt működést.
Teljesen mindegy, hogy az ország mely részén tevékenykedik a cég, a kiszervezett bérszámfejtés Budapest területén lévő és vidéki székhelyű vállalkozások részére egyaránt elérhető szolgáltatás a bérszámfejtés.
Attól, hogy minden olyan tevékenységet levesz a cégvezetők, cégtulajdonosok válláról, amely elvonja őket a vállalkozási tevékenységtől, a vállalkozás céljainak megvalósításától. Ezáltal a cég az erőforrásait hatékonyan tudja a tervek elérésére, így a versenyképesség növelésére fordítani.
A folyamatok átszervezésével és a felelősség kiszervezésével felszabaduló kapacitásokat új típusú, profitabilitást rejtő tevékenységekbe lehet forgatni.
A bérszámfejtés kiszervezése a vállalkozás mentesül a munkáltatóval – bármilyen jellegű - jogviszonyban állók bér- és bérjellegű juttatásainak, egyéb jövedelmeivel kapcsolatos adó- és járulékfizetési kötelezettségeinek ügyintézésétől. Megszabadul az adó-bérszámfejtés számolásoktól a bérszámfejtés szegedi cégünknél.
A bérszámfejtés szegedi irodánk megoldást talált arra, hogy magába foglalja a munkavállalók, valamint a munkáltatóval egyéb jogviszonyban állók bér- és bérjellegű juttatásaival, és egyéb jövedelmeivel kapcsolatos adó- és járulékfizetési kötelezettségeinek ügyintézését. Ez jelenti a munkavállalói kifizetések, és a kapcsolódó teljesítendő pénzügyi kötelezettségek kiszámítását, az előírt nyilvántartások vezetését, és az adatszolgáltatási kötelezettségek teljesítésének előkészítését.
Manapság ember, vagy bérszámfejtő legyen a talpán, aki minden adatszolgáltatási és nyilvántartási kötelezettséget megfelelő csapat, vagy technikai háttér nélkül képes nyomon követni, ezért keresik az ügyfeleink a bérszámfejtés szegedi telephelyünket is egyre többen.
Könyvelő irodaként a vállalkozással kapcsolatos ügymenet, a stratégia megalkotása és betartatása a feladat. Egész egyszerűen nincs idő napi/heti rendszerességgel informálódni a változó jogszabályokról, a megújuló nyomtatványokról és az egyéb aktuális szabályozásokról. Ez akkor is igaz, ha száz alkalmazott van a vállalkozásban, és akkor is, ha mindössze egy. Sőt. Minél alacsonyabb a dolgozói létszám, fajlagosan annál több időt vesz el a szakterületre fordított figyelem. Ezért szokták a könyvelést kiadni egy cégnek.
Egy belsős könyvelő munkatárs átlagosan két-háromszáz munkavállaló adatait tudja kezelni, szemben a könyvelő iroda munkatársával, aki ennek a mennyiségnek két- háromszorosát is képes egymaga ellátni. Ennek oka a koncentrált tevékenység, valamint az átfogó, automatizált szoftverek használata így sokkal könnyebben lehet dolgozni és ezt meg is találja a könyvelés Budapesti irodánkban.
Azt senki nem vonja kétségbe, hogy egy cégnek, vagy vállalkozónak szüksége van könyvelőre. Mivel kevesen alkalmaznak erre a célra külön embert, a legtöbb esetben adótanácsadást bíznak meg e szerep ellátásával. Két különböző könyvelő iroda Budapesten dolgozhat hasonló adótanácsadási árakkal, ezért összeszedtünk 7 olyan egyéb szempontot, amely nagyon fontos a jó könyvelő iroda kiválasztása folyamán:
Sokat elárulhat egy könyvelő iroda módszereiről, ha nem tartja fontosnak az ügyfelével megkötendő megbízási szerződést. Egy jó könyvelő iroda Budapesten is leszerződik partnerével, megbízási díjáról pedig minden esetben számlát ad.
Egyre inkább elvárt, hogy legyen egy könyvelőnek felelősségbiztosítása és anyagi felelősséget vállaljon az esetlegesen elkövetett, munkájából adódó hibákért, tévedésekért vagy mulasztásokért, ezeket a dolgokat inkább a könyvelő iroda Budapesti cégeknél találhatja meg.
A könyvelés Budapesten vagy vidéken egyaránt egy roppant mód bizalmi feladat. Egy könyvelő iroda akkor jár el korrekt módon ügyfelével szemben, ha teljes körű titoktartást vállal. Ügyfelének tudnia kell, hogy maximálisan megbízhat benne és a róla, illetve cégéről szóló bizalmas információk biztonságban vannak könyvelőjénél.
Egy könyvelés Budapesti válalkozásnak mindig ügyfele érdekeit kell néznie és javaslatokat tennie, mellyel segíti a vállalkozás gördülékeny és költséghatékony működését. Ötleteivel segíti a vállalkozás költségeinek csökkentését törvényi kereteken belül és segít kihasználni a különböző kedvezményre jogosító lehetőségeket.
A jó könyvelő iroda szegeden pontosan, hiba nélkül dolgozik és soha egy percig sem lehet felületes. A legtöbb vállalkozó nem szívesen foglalkozik a számlákkal, pénzügyi bizonylatokkal, ezért a könyvelőnek kell kialakítania egy havi, rendszeres kontrollt, hogy minden szükséges dokumentum bekerüljön a könyvelési anyagba. Minden esetben hívja fel a figyelmet az esetleges hiányosságokra és tartsa be a határidőket, főleg ha még bészemfejtés kiszervezése is az ajánlatban van.
Az adótanácsadás szegedi kiszervezése gyakran a belső vállalati folyamatok korszerűsödésével is jár. Köszönhető mindez az elektronikus bérlapoknak, vagy a szintén online zajló szabadság-nyilvántartásoknak. Az intézményi adatszolgáltatás és -továbbítás szintén elektronikus úton történik.
Az adótanácsadás budapesti cégünk arra szakosodott, hogy a cég aktuális információkkal rendelkezik az érvényes törvényekről, jogszabályokról és egyéb, vonatkozó előírásokról. Az ezzel foglalkozó szakemberek minden változást nyomon követnek, és informálják a megbízókat, hogy azok időben tudjanak megfelelő pénzügyi terveket kovácsolni.
A jogszabályok ismerete a munkaügyi ellenőrzések során bírságoktól óvja meg a vállalkozásokat, emellett megtakarítást eredményező megoldások kihasználásához segítheti a cégeket az adótanácsadás Budapesti telephelyünkön.
Az adótanácsadás szegedi cégek a legkorszerűbb ügyviteli rendszereket használják, ezzel biztosítva a minőségi ügyviteli hátteret, amely a naprakész, online adatok elérése mellett költséghatékonyságot is garantál. Ha adótanácsadás Budapestet vagy akár adótanácsadás Szegedet keres bátran hívjon minket mind a 2 településen bátran segítünk önnek